The Body shop - Deeply In Love

Nu har jag testat det andra lacket jag köpte från The Body Shop för ett tag sedan. Som med förra lacket så har även detta lacket en himla bra formula, lätt att applicera, täcker bra & håller bra! Det förra lacket höll sig hur bra som helst i ca en vecka :) Verkar vara samma med detta. 2 lager färg, ett guld lack från Zoya, svart nail art lack & överlack på det.

Blev att jag som sagt klippte & filade ner naglarna lite.. Men med denna nail arten så passar det bäst med lite kortare naglar! Har listat ut att jag tycker inte att det är snyggt med för långa naglar heller.. Jag skulle nog kunna få hur långa naglar som helst om jag inte klippte ner dem. Speciellt på sommaren om jag inte badar allt för mycket :)

Kommentarer

  1. Å då blev jag nyfiken hur du gjort nailarten och vad det är för några andra färger du använder?

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det guldiga lacket är Zoya - Ziv och det svarat är ett nailart lack, kommer inte ihåg märket. Jag har helt enkelt målat försiktigt dit den guldiga randen efter att ha applicerat Body shops lacket. lager guld och sen målade jag dit den svarta randen :)

      Radera
  2. Svarta lacket ska det står, inte svarat..:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg