Julnaglar 2014

Årets julnaglar blev i form av röda naglar med glitter på och Rudolf! Glitter lacket har jag velat ha ett bra tag nu och ni vet hur det är,till slut så köper man det ;) Pga Rudolf så var jag ju tvungen att köpa ett brunt lack.. Det är ett måste att ha i vissa nailarts tydligen ;) Rudolf gjorde jag så här i kort: först lackade jag med ett vitt bakrunds lack (nc). Sen målade jag med en art pensel (lite större pensel )det bruna i form av en halvmåne typ,2 lager också. Sen målade jag de svarta hornen med ett svart nailart lack (tunn pensel ). Använde ett större dottverktyg till den röda mulen och det svarta i ögonen. Sen ett litet dottingverktyg till det vita i ögonen. Avslutade med ett överlack :)
Ni ser på bilderna de lack jag använde förutom under & överlacket då.
God Jul till er alla!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg