O.P.I - My Silk Tie

Detta är ett av lacken från 50 shades kollektionen, var tvungen att köpa ett från just den kollektion kände jag ;) Inget fan av grått men silver gillar jag! Mitt nya favoritsilver lack! Inga problem att applicera, två lager fick det bli. Ett lager överlack. Funderade på att pröva mitt matta överlack också men kom på det försent, haha!

Funderar på att pröva något nytt överlack. Älskar SV men det är ju inte perfekt..Kan krympa manikyren  (vilket man sedan förhindrar genom att använda deras Restore,som gör lacket mindre tjockt). Utöver det så är det ju ett väldigt bra överlack! Känner ändå att jag vill pröva ett nytt, har fått tips om ett annat bra lack genom en kompis :) Blir nog att beställa hem ett sådant!
Ska nu bara hitta ett perfekt baslack. Inget direkt fel med det jag har nu men undrar om det finns ännu bättre ;) Man är nog lite lätt skadad,haha :)

Kommentarer

Populära inlägg