Depend - Blå Metallic

Har innan prövat några ur Depends Metallic kollektion men denna färg är den finaste än så länge! Gillar metallic ytan och att det är lätt att applicera lacket. Man kan svepa med borsten flera gånger utan att färgen blir sämre. För jag tycker att det lätt blir ränder med dessa lack och då är det ju lättare om man kan fixa till det direkt :) Sen så är färgen himla skön också! Två lager med depend lack nr 4047 och ett lager med överlack.
Har klippt ner naglarna sen sist (en nagel gick av och några var av sämre skick) och jag tycker inte att all manikyr/nailart passar på korta naglar. Lite därav att jag "bara" har en färg utan något annat på. Men jag trivs även att ha lite kortare naglar i perioder. Nu ska jag även se hur lång tid det tar för mina naglar att växa ut till en "perfekt" längd, alltid bra att veta ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg