Halloween

Är inget jätte stort fan av just halloween men tycker att man kan göra läckra nailarts i af! Lite roligt är det ju också med alla som klär ut sig och skräck älskar jag ju ;)Här är årets halloween naglar. Använde Nordic Caps NP07 och sedan nailart lack. Avskyr spindlar men det är i af skrämmande ;) Första gången jag målar spindlar, blev okej tycker jag. Två lager av det orangea lacket, nailarten och sen ett lager överlack. Till nailarten använde jag både nailartlack, dotting verktyg och vanlig manikyr pensel.
Folk undrar hur jag har ork & tålmod till detta. Sanningen är att ofta efter ca 1 timme så börjar jag tröttna lite, haha! Men då är det ju bara att köra på! Detta tog ca 2 timmar att göra.. Ska ju torka emellan och sen är det lite pill.

Har ett till inlägg från rosa november, lägger upp det om några dagar. Kände att detta var mer aktuellt trots att det fortfarande är oktober :) Men det kommer!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg