Ljusrosa Isadora

Köpte ett par nya lack i veckan, detta är en av dem. Har inget ljusrosa lack och min blick föll för detta lack direkt! Precis den nyansen jag var ute efter. Flaskan är ju också helt underbar! 3 lager av Isadora - D'Manche Apr`es-Midi, guld prickar av Zoya - Ziv och överlack på allt detta. En bra & bred pensel, hyfsat lätt att lacka med. Som många cremelack så fick man ha lite koll så att färgen blev jämn.

Nu i sommar så kommer jag ev. inte ha an massa tid över till att blogga. I början av augusti så gifter jag mig med mannen i mitt liv! Som för många så är det hittills den största dagen i våra liv! Men det har varit otroligt mycket att göra (förstår folk som vägrar göra om det...) och är fortfarande mycket som ska göras/planeras. Självklart helt värt det! Längtar verkligen till att fira vår kärlek med vår släkt & vänner! Bröllopsnaglarna och massa andra foton lär komma här i augusti!

Kommentarer

Populära inlägg