Somrig ombre

Köpte på mig några nagellack för 10 kr styck, för någon vecka sedan. Vet att man inte kan förvänta sig de bästa lacken för det priset men det är inget jag förväntar mig. Alltid bra att ha några billiga lack hemma, går ju åt en massa lack till vissa nailarts..Men två av dessa tre lack är 10 kr lack, lite tunt men 3 lager och det täcker perfekt! Hade två lager av det ljusblåa (behövdes inte mer eftersom jag gjorde ombre) och sedan duttade jag på med grönt och blått. Avslutade med mitt favorit glitter lack! Det blåa är Glam - 02, det gröna är Glam - 03 och glittret är Orly - Prisma Gloss Silver. Måste ju erkänna att det gröna lacket köpte jag också för själva flaskan ;)

Hoppas ni har lika fint väder som jag! Jobbar idag och imorgon men sedan blir det ca 4 veckors semester! Det sista inför bröllopet ska fixas så det är allt gott om saker att göra. Men ska njuta så mycket som man bara kan! <3

Kommentarer

Populära inlägg