Färgglatt!

Visar här en manikyr jag gjorde inför en fest. Hade en svart klänning och ville därför ha massa skön färg på naglarna! Första gången jag duttade/trådade på en manikyr, alltså de svarta strecken på naglarna. Var inte lika enkelt som jag trodde, listade till slut ut knepet. Efter att man har duttat lack på tex en plastmapp, så måste man röra om en stund så att lacket tjockast till. Sedan man man börja strö över nageln med tex en tandpetare.
Om ni vill ha information om ett speciellt lack, så är det bara att fråga!

Har precis ändrat form på mina naglar, lite mer spetsiga. Dock så behöver jag få mer längd på dem innan jag börjar göra nailart på dem igen. Förhoppningsvis ett par veckor bara! Har självklart bilder på mina naglar som jag inte hunnit lägga upp, så där finns det all möjlighet till att visa olika nailarts med mera! Trots väntan på att mina naglar ska bli tillräckligt långa igen ;)

Kommentarer

Populära inlägg