En äldre bild

Har inte bytt nagellack på en vecka nu så jag tänkte att jag lägger upp en bild på mina naglar som jag gjorde i slutet på förra året. Blir nog inte att jag gör i ordning mina naglar med ny färg förrän nästa vecka. Dom senaste jag gjorde (turkos/gröna) sitter fortfarande hur bra som helst :) Och det är inte alltid som jag byter färg på naglarna varje vecka om jag anser att färgen sitter bra och att det ser bra ut. Är ju ingen nagel expert men så länge man använder bra nagellacks borttagning (helst utan aceton, är dock svårare att ta bort nagellacket då. Själv varierar jag. Har ingen favorit) och återfuktande krämer, helst även för nagelbanden/naglarna. Sen så är det bra att låta nageln vila några timmar och sen lägga på nytt. Själv så är det långt ifrån varje gång jag gör det men försöker tänka på det :)

Här är bilden från förra året. Det är O.P.I. Ett lila som skimrar och sedan ett guld glittrigt. Kommer ej ihåg namnen på färgerna. 


Kommentarer

Populära inlägg