Turkos/grönt

Igår så målade jag naglarna med den turkos/gröna nagellacket jag köpte ifrån Cherryculture.com och även det blåa glittret ovanpå det turkos/gröna. Det blev flera bilder eftersom utan blixt (och i vissa ljus) så ser det mer turkost ut men med blixt så ser det mycket mer grönt ut.

Kom även på att jag har inte skrivit att jag alltid har ett bas nagellack först och avslutar alltid med ett överlack. Just nu så använder jag ett ifrån O.P.I. Ett som är både bas & överlack i ett och är även stärkande för nageln. Vet inte om det är så viktigt med vilket märke man använder, bara man har bas & överlack så är jag nöjd i af. Är dock mest förtjust i just O.P.I:s men det beror även på att själva penseln är grymt bra och att jag älskar O.P.I:s andra nagellack. Dock så kostar dom ju lite mer men ibland så är det verkligen värt det. Men jag köper lack från alla möjliga märken, dyra som billiga. Även om jag hade hur mycket pengar som helst så hade jag inte bara köpt i från O.P.I, tycker om att variera mig :)

Utan blixt och med lacken i bakrunden


Med blixt.

Kommentarer

Populära inlägg